A Szingapúri vasúttársaság az utasélmény fokozására egy innovatív kávémegoldással lepte meg az ingázókat.
Amíg 2020-ban a Magyar Államvasutak még mindig azzal küzd, hogy hogyan oldja meg a talpfákon bűzölgő ürüléket eltávolítást (a vasúti kocsikban elhelyezett pottyantós wc-k áldásos végterméke), addig Szingapúrban robotbarista szolgálja fel a kávét az utasoknak.
A Crown Digital által létrehozott, mesterséges intelligenciát támogató „ELLA” robotbarista óránként akár 200 csésze kávét is felszolgál érintésmentes fizetéssel
Egy alkalmazás segítségével, akár előre is rendelhetem a kávéspecialitásomat.
A Crown Digital egy IoT startup vállalat, amely élelmiszer- és italipari fejlesztésekkel foglalkozik.
Az elképzelés, hogy 2022 végéig 30 MRT állomáson működjön robotbarista.
Addig is gyűjtik a vásárlói tapasztalatokat, hogy ezzel is átformálják a tömegközlekedés élményét.

